Ministerul Afacerilor Interne
romana engleza

Formular pentru transmiterea reclamației administrative în cazul primirii unui răspuns negativ la o solicitare formulată în baza Legii 544/2001

Autorităţile şi instituţiile publice sunt obligate să asigure persoanelor, la cererea acestora, informaţiile de interes public solicitate în condiţiile

Refuzul comunicării informaţiilor solicitate se motivează şi se comunica în termen de 5 zile de la primirea petiţiilor.

În cazul în care considerați că răspunsul negativ nu este întemeiat, vă puteți adresa cu reclamație administrativă.

Reclamația se poate transmite în termen de 30 de zile de la luarea la cunoștință a refuzului instituției.

Răspunsul la reclamație vă va fi transmis în termen de 15 zile de la înregistrarea acesteia.

Timpul estimativ de completare al formularului este de 10 minute.


Completaţi numărul şi data cererii

Prin prezenta solicit revenirea asupra deciziei de refuz al comunicării informaţiilor de interes public solicitate, considerând că dreptul meu la informaţie, conform legii, a fost lezat.

* Câmp obligatoriu.

ULTIMA
ORĂ

ACȚIUNE A POLIȚIȘTILOR DE IMIGRĂRI DIN IAȘI ÎN COOPERARE CU REPREZENTANȚI DIN CADRUL INSPECTORATULUI TERITORIAL DE MUNCĂ IAȘI

Sari la conținut