Ministerul Afacerilor Interne
romana engleza
Print

RELOCAREA DIRECȚIEI PENTRU IMIGRĂRI A MUNICIPIULUI BUCUREȘTI

20 decembrie 2019

Inspectoratul General pentru Imigrări aduce la cunoștința publicului faptul că activitatea de relații cu publicul a  Direcţiei pentru Imigrări a Municipiului Bucureşti, din strada Eforie nr.3-5, se va desfășura, începând cu data de 23 decembrie 2019, la sediul direcției din strada Nicolae Iorga, nr. 23, sector 1, Bucureşti.

Astfel, cetățenii străini care doresc să aplice pentru reglementarea temporară a  dreptului de ședere și își stabilesc reședința în București, angajatorii care solicită avize de angajare/detașare pentru străini, persoanele care invită în România cetățeni străini vor efectua demersurile necesare de depunere a cererilor și ridicare a documentelor la noua locație.

Orarul programului de lucru cu publicul nu va fi modificat, acesta putând fi consultat pe pagina de internet a Inspectoratului General pentru Imigrări – secțiunea Contact  http://igi.mai.gov.ro/contact/direc%C8%9Aia-pentru-imigr%C4%82ri-municipiului-bucure%C8%98ti

De asemenea, audiențele directorilor Direcției Migrație și Direcţiei pentru Imigrări a Municipiului Bucureşti vor fi susținute, începând cu aceeași dată de 23 decembrie, la adresa din  strada Nicolae Iorga, nr. 23.

În continuare, temporar, la sediul Direcției de Imigrări a Municipiului București din strada Domnița Anastasia, nr. 2-4, sector 5 București, vor fi preluate cererile pentru aprobarea stabilirii domiciliului în România ce intră în competența structurii.

Aceste măsuri, de primă etapă,  au fost luate în contextul relocării polițiștilor  ca urmare a încadrării cladirii din strada Eforie 3-5 în clasa de risc seismic ridicat.

BIROUL INFORMARE ȘI RELAȚII PUBLICE

ULTIMA
ORĂ

INFORMARE REFERITOARE LA CONDIȚIILE PE CARE TREBUIE SĂ LE ÎNDEPLINEASCĂ UN CETĂȚEAN STRĂIN DACĂ DOREȘTE SĂ VINĂ ÎN ROMÂNIA ȘI SĂ RĂMÂNĂ PE TERITORIUL ȚĂRII NOASTRE

Sari la conținut