Ministerul Afacerilor Interne
romana engleza
Print

INFORMARE

9 martie 2022

Vă informăm că, începând de astăzi, 9 martie 2022, își încetează aplicabilitatea Hotărârea Guvernului nr. 171 din 3 februarie 2022 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.

 Odată cu încetarea stării de alertă instituită pe teritoriul României, documentele eliberate de structurile de imigrări a căror valabilitate a fost menținută conform Legii nr. 55 din 15 mai 2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, urmează să expire după o perioadă de 90 de zile de la încetarea stării de alertă.

Astfel, străinii și cetățenii Uniunii Europene, Spaţiului Economic European şi  Confederaţiei Elveţiene, precum si membrii lor de familie au la dispoziție 90 de zile pentru a efectua demersurile de înregistrare și de preschimbare/prelungire a documentelor care au expirat în această perioadă precum: certificatele de înregistrare a rezidenței sau cărțile de rezidență, permisele de ședere temporară și permisele de ședere pe termen lung.

 Pentru evitarea staționării și aglomerării în spațiile de lucru, Inspectoratul General pentru Imigrări recomandă utilizarea, în continuare, a aplicației Portal IGI prin care se poate obține o programare în vederea depunerii cererilor, înainte de prezentarea acestora la ghișeu.

ULTIMA
ORĂ

REZULTATELE OBȚINUTE DE POLIȚIȘTII DE IMIGRĂRI DIN CONSTANȚA ÎN PRIMELE 6 LUNI ALE ACESTUI AN

Sari la conținut