Ministerul Afacerilor Interne
romana engleza
Print

ORGANIZAREA AUDIENȚELOR ÎN PERIOADA STĂRII DE ALERTĂ

18 mai 2020

Având în vedere încetarea stării de urgență, în contextul menținerii riscului de transmitere a infectării cu noul coronavirus, în perioada următoare, până la revenirea la normalitate, pentru asigurarea dreptului cetățenilor la petiționare dar și a protejării angajaților unităților Ministerului Afacerilor Interne – IGI, activitatea de relații cu publicul se va desfășura astfel:
Activitatea de primire în audiență se va desfășura numai în cazuri cu caracter deosebit, raportat la situația prezentată de către solicitantul audienței.

În situația aprobării audienței, aceasta se va desfășura astfel:
– Audiențele se vor desfășura la sediul structurilor I.G.I,  iar masa de lucru unde are loc discuția cu cetățenii va avea prevăzut un plexiglas între vorbitori.
– La audiență vor fi acceptate maxim 2 persoane concomitent pentru dialogul cu personalul cu funcție de conducere.
– Audiența se va limita la un interval de maxim 15 minute, respectându-se astfel recomandările medicale de evitare a interacțiunii prelungite dintre mai multe persoane.
– Persoanele care participă la audiență vor trebui să poarte mască și mănuși de protecție și să respecte regulile de prevenire a infectării cu COVID 19.
– Spațiul unde are loc audiența va fi dezinfectat înainte și după încheierea fiecărei activități în parte.

Pentru asigurarea comunicării dintre cetățeni și personalul cu funcție de conducere, audiențele se pot desfășura și telefonic.

În situația în care nu se poate realiza primirea în audiență, se poate dispune ca aspectele semnalate să fie transmise spre soluționare unui compartiment de specialitate, solicitantul urmând să primească răspuns la cele sesizate.

În vederea realizării celor de mai sus, solicitanții vor menționa, obligatoriu, în cererea de primire în audiență, telefonul de contact și/sau adresa de e-mail.

Activitatea de consiliere a cetățenilor, prevăzută de OMAI nr. 33/2020 privind activitățile de soluționare a petițiilor, primire în audiență și consiliere a cetățenilor, în Ministerul Afacerilor Interne, se va desfășura astfel:
– Activitatea se va desfășura, telefonic, de către lucrătorii de relații cu publicul, cetățenii putând să apeleze numerele de telefon afișate în secțiunea ,, Contact,, a site-ului IGI.

Activitatea de primire a petițiilor cetățenilor va fi asigurată prin intermediul trimiterilor poștale, al adreselor de e-mail sau prin completarea, on-line, a formularelor postate pe site-ul IGI.

ULTIMA
ORĂ

PESTE 2.500 DE PERMISE DE ȘEDERE AU FOST EMISE DE POLIȚIȘTII DE IMIGRĂRI ÎN ACEASTĂ SĂPTĂMÂNĂ

Sari la conținut